High-Tech Suli

Programozóból tanárok

🥰„Ebben a teremben olyan dolgokat ismerhetnek meg, amiből rájönnek, hogy nem csak annyiból áll a világ, hogy majd lesz egy munkám, ami nem érdekel, valahogy megélek belőle, hanem olyan dolgok vannak a világban, ami élvezetessé teheti az ő életüket is.”
👨‍🏫A High-Tech Suli program lelkei a tanárok, akik nap mint nap megtöltik élettel a termet és változatos órákat tartva keltik fel diákjaik érdeklődését. Ismerjétek meg Bodnár Jánost és feleségét, Bodnárné Tóth Katalint, akik programozókból lettek tanárok és mindennap azért dolgoznak, hogy diákjaikból kihozzák a maximumot.😍

A High-Tech Suli program digitális tantermek felszerelésével és a tanárok támogatásával segíti hozzá a gyermekeinket ahhoz, hogy a világ megismerése mellett, a bennük rejlő tehetséget is fel tudják fedezni. A célunk, hogy a körülmények soha ne állhassanak a tudás útjába és minden adott legyen ahhoz, hogy helyt tudjanak állni a felnőttek sokszor kihívásokkal teli világában. A High-Tech Suli egy kapu a világ megismeréséhez. Mert minden gyerek egy önálló galaxis.

  • INTERAKTÍV PANEL
  • TANÁRI LAPTOP
  • TANULÓI ESZKÖZÖK
  • OKTATÁSI CÉLÚ ROBOTOK
  • MIKRO­KONTROLLER­EK
  • 3D NYOMTATÓK

LEGO DRIVING BASE 1 PROGRAMOZÁSA

UTAK BEJÁRÁSA, AMIK KÖTHETŐK FÖLDRAJZI, TÖRTÉNELMI HELYSZÍNHEZ VAGY MATEMATIKAI OBJEKTUMHOZ


BODNÁR JÁNOS


MOSOLY EGYSÉGES GYÓGYPEDAGÓGIAI MÓDSZERTANI INTÉZMÉNY, ÓVODA, ÁLTALÁNOS ISKOLA, SZAKISKOLA, KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, BALASSAGYARMAT


5.-12. ÉVFOLYAM


ÖSSZEFOGLALÓ
A tevékenység kettő 2×45 perces foglalkozás keretein belül valósul meg. A tanulók egyszerű programokat készítenek párokban vagy egyenként. Programozás során természetesen adódhatnak hibák, eltérő elképzelések. Ezek a szituációk remek lehetőséget biztosítanak a kulturált vitának, segítségkérésnek, segítségnyújtásnak, problémamegoldásnak, ’heuréka’ élménynek. A tanulók szabad terek kapnak arra is, hogy használják kreativitásukat. A foglalkozások során a tanulók elsajátítják a kisautó egyre változatosabb irányítását, pl. egy Magyarország térképen, egy történelmi eseményt felidéző egyszerű terepasztalon, vagy egy olyan rejtélyes objektumon, mint a ’konkáv síkidom’.

LEGO DRIVING BASE 1 PROGRAMOZÁSA 2. RÉSZ

SZÍNÉRZÉKELŐ HASZNÁLATA


BODNÁR JÁNOS


MOSOLY EGYSÉGES GYÓGYPEDAGÓGIAI MÓDSZERTANI INTÉZMÉNY, ÓVODA, ÁLTALÁNOS ISKOLA, SZAKISKOLA, KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, BALASSAGYARMAT

5.-12. ÉVFOLYAM

ÖSSZEFOGLALÓ

A tevékenység egy 1×45 perces és egy 2×45 perces foglalkozás keretein belül valósul meg. A tanulók egyszerű programokat készítenek párokban vagy egyenként. Programozás során természetesen adódhatnak hibák, eltérő elképzelések. Ezek a szituációk remek lehetőséget biztosítanak a kulturált vitának, segítségkérésnek, segítségnyújtásnak, problémamegoldásnak, ’heuréka’ élménynek. A tanulók szabad terek kapnak arra is, hogy használják kreativitásukat. A foglalkozások során a tanulók elsajátítják a kisautó egyre változatosabb irányítását, a színérzékelő használatát. Pl. egy Magyarország térképen játsszuk el, hogy Petőfi Sándor a Magyar Nemzeti Múzeumtól elmegy a ’Kurta kocsmához’.